Aniara repetition.

I torsdags befann jag mig på stadsteatern tillsammans med massa andra för att göra en publikrepetition av Aniara starten, dvs hur föreställningen kanske kommer starta. Vi fick gå in på sidorna av Stora Scen så vi kom in bakom och sen ut på scenen och ner i publiken den vägen. Det var rörigt och segt men det kan väl vara roligt för de som aldrig sett hur det ser ut bakom scenen och aldrig stått på scenen innan. Och i kulisserna när vi gick där så stod en hel del skådespelare och iakttog det hela. Sen så fick vi några smakprov från föreställningen. Först ut var Katharina Cohen och Sven Ahlström. Sen bjöd Odile Nunes och Helene Sjöholm på två sång nummer. Efter detta lilla smakprov blev jag lite mera sugen på Aniara och har nu bokat mig en biljett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0