Musketörerna tillbaks?

Ja, det kanske blir så att pudelrockarna i De Tre Musketörerna kommer tillbaka till stadsteatern, fast då 2012 i lite ny tappning. Men jag är inte övertygad. För inte så länge sen hade jag ett långt samtal med en av skådespelarna från Musketörerna och han hävdade bestämt att den absolut inte skulle komma tillbaka. Men nu har stadsteatern har gått ut med ännu en ny spelperiod och ny ensemblelista. Fast det är ju inte att lita på. Sen känner jag personligen att jag hellre ser andra produktioner som kommer tillbaka än just dessa Musketörer. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tittskåpsteatern

Eftersom att varken Stocken eller Fares kommer vara med blir det inte alls lika kul, och om inte alla tjejer är med blir det inte heller samma sak. Det ska vara samma härliga gäng, annars kan det va.

2010-12-06 @ 20:18:24
URL: http://tittskapsteatern.blogg.se/
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Bästa uppsättningen av föreställning!! Fast som sagt, bäst om det är samma skådespelare! Annars är det inte lika "original". Som att byta ut Harry Potter!

2010-12-08 @ 10:22:29
URL: http://sharkycomplete.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0